مجمع عمومی سالیانه فدراسیون شطرنج

پایگاه همدان شطرنج

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون شطرنج ، ششم اسفند ماه برگزار می شود . 


به گزارش روابط عمومی فدراسیون شطرنج ، بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته ، مجمع عمومی سالیانه فدراسیون در تاریخ ششم اسفند ماه سالجاری در سالن همایش های فدراسیون شطرنج برگزار خواهد شد .

این جلسه به ریاست دکتر حمید سجادی ( رئیس مجمع فدراسیون ) و همچنین با حضور مهندس محمد جعفر کامبوزیا ( نایب رئیس فیده و رئیس فدراسیون شطرنج ) برگزار می شود .

در این جلسه گزارش عملکر فدراسیون در سال 1390 بررسی می شود و همچنین تقویم و بودجه پیشنهادی فدراسیون در سال 1391 نیز بررسی و تصویب خواهد شد .

 

گزارش عملکرد سال 1390 و همچنین تقویم سال 1391 فدراسیون را می توانید از طریق لینک زیر مشاهده کنید :  

 

گزارش عملکرد سال 1390

تقویم سال 1391

منبع : سایت فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران

 

Hamadan Chess : هیأت محترم شطرنج استان همدان ، پیشنهاد مینمائیم :

با توجه به آنکه مطالب مطرحه از سوی نماینده ی شطرنج استان همدان در این جلسه ی مهم ، ارتباط مستقیمی با سرنوشت یکسال شطرنج و شطرنجبازان استان همدان خواهد داشت ، ترتیبی اتخاذ شود تا جلسه ای با حضور همه ی صاحبنظران وعلاقمندان تشکیل شود ، تا همه ی شطرنج دوستان بتوانند در فضایی سازنده ، با طرح پیشنهادهایشان و تبادل نظر با اعضای آن هیأت محترم ، در تصمیم گیری برای آینده شطرنج استان خویش سهیم باشند و اینگونه خود را بیش از پیش در برابر پیشرفت کمی و کیفی شطرنج استان همدان ، مسئول بدانند .

لازم به توضیح است که وبلاگ همدان شطرنج ، در صورت برگزاری چنین جلسه ای آمادگی کامل دارد که در کنار هیأت شطرنج استان همدان ، باشد و تمام تلاشش را برای دعوت از همه ی صاحبنظران و شطرنج دوستان جهت شرکت در جلسه مذکور و همچنین پوشش مناسب خبری آن ، بکار ببندد .




لطفا نظرات ، پيشنهادات ، انتقادات و مطالب مورد نظر خود را با ما درميان بگذاريد .

اسلایدر